لی جوهیونگ

نقش خوشنویسی در ایجاد وحدت ملی و صمیمیت مردم راه ابریشم

چکیده:

بیش از ۳۰۰۰۰ سال قبل از میلاد، خط باستانی که تمدن بشر را از گرافیتی جدا می کرد، وسیله ای مهم برای تبادل اطلاعات از جنوب به شمال و شرق به غرب در امتداد جاده ابریشم و مسیر تجارت جهان های غربی و شرقی بود. چهار تمدن بزرگ آسیایی (سومر، مصری، هندی، هوانگ او) به صورت مجزا، آزادانه فعالیت های هنری را از طریق تجارت انجام داده اند، که ادبیات و فلسفه تاریخی را در بر می گیرد و هیچ محدودیت و مرزی در زمان یا فضا، از گذشته تا حال یا شرق به غرب ندارد. حرف رسانه ای است که با فضای تفکر ارتباط برقرار می کند که می تواند شناخت وجود دنیای ایدئولوژی واقعی نامرئی و با دنیای واقعی را که با چشم دیده می شود، بسازد. بنابراین حروف را می توان به عنوان یک فسیل معنوی دید که شکل اصلی فرهنگ را تسخیر می کند، بنابراین می توانند ارتباطات نزدیک فراتر از زمان و فضای متقابل داشته باشد. اگرچه آوا ها و فرهنگ های حروف بسته به ویژگی های طبیعی منطقه تغییر زیادی می کنند، اما اگر بررسی نمایید، می توانید شباهت های زیادی را در یابید. این به این دلیل است که حروف گاهی ثبت تاریخ را بر عهده می گیرد، اما نقش هایی مانند پیگیری زندگی ذاتی انسان، انباشت فلسفه ها و اکتشاف ارزش های جهانی برای زیبایی شناسی را دنبال کرده اند.

کلید واژگان: هنرهای ادبی، خوشنویسی جاده ابریشم، چهار تمدن بزرگ

رزومه:

ملیت                      کره ای

پست الکترونیک maopi@hotmail.com

سابقه تحصیلی

  • دکتری هنرهای زیبای شرقی از دانشگاه Sungkyunkwan
  • استاد سابق دانشکده تحصیلات تکمیلی هنر در دانشگاه کیونگی

نمایشگاه

  •   2004: نمایشگاه انفرادی، به دعوت شهردار آندره سانتینی از Issy-les-Moulineaux، فرانسه
  • ۲۰۰۵: نمایشگاه خوشنویسی هانگول به دعوت گروه هنرهای شرقی دانشگاه مسکو (موزه ملی هنر شرقی، مسکو، روسیه)
  • نمایشگاه امروز و فردای هنر هانگول (مرکز هنرهای سئول)
  • نمایشگاه خوشنویسی هانگول: بازتاب روح کره (دانشگاه هاوایی، آمریکا)
  • ۲۰۰۷: نمایشگاه فرهنگ و گردشگری کره ای (مرکز فرهنگی شهر سانشاین ایکبوکورو، توکیو)
دکمه بازگشت به بالا